Hei, minä olen Shiro.

Saatan olla useille ihmisille ennestään tuttu internetin villistä maailmasta, sillä liikun joka paikassa lähes samalla nimimerkillä. Tämä on siis ehkä... 5 blogini?
En ole varma. Mutta esittelempä nyt hieman itseäni.

Olen kovaääninen, vahvat mielipiteet omaava nuori nainen joka rakastaa eläimiä yli kaiken.
Minulla on koira, kani ja siili, sekä hankinnan alla on neljä erakkorapua.

Haluan tulevaisuudessa luonnontutkijaksi, jonka takia mätänen lukiossa ensimmäistä vuotta, ja vihaan koko touhua yli kaiken.
Voipi olla etten jaksa sitä kauhean kauaa.

Rakastan kaikenlaista pientä tekemistä, ja yleensä häsläänkin tuhatta asiaa yhtäaikaa.
Tykkään lukea, kirjoittaa, piirtää, virkata...
Ja on hyvinkin mahdollista että käsieni "luomuksia" saattaa toisinaan tupsahdella tänne ihmisiä kauhistuttamaan.

Olen kaveripiirissäni ollut aina se joka kuuntelee muiden huolet ja murheet, joten olen rakentanut itselleni sellaisen kilven etten omista asioistani kovin äkkiä muille kerro.
Edes poikaystävälleni, kenen kanssa olen seurustellut kohta kaksi vuotta.
Joten varautukaa myös siihen että täältä saattaa löytyä melkoista ängstiä toisinaan.

Kuten tuossa aijemmin mainitsin, rakastan eläimiä yli kaiken. Myös luonto, kaikki sen olennot ovat erittäin lähellä sydäntäni.
Polkuni on vasta muotoutumassa, mutta alan suuresti kallistua siihen että jonkinlainen luonnonnoituus on minun polkuni.
Ei ehkä wiccalaisuus, mutta jotain sinne päin.

Tälläinen minä siis olen, ja tälläisenä pysyn. ;}