Voi kiitos Morjens! Kysymyksesi ovat hyviä, joskin tosi vaikeita, joten vastaukset tulevat olemaan sen kaltaisia! :DD

Paras kirja jonka olen lukenut...
Näitä on niin monta!
Mutta yleisesti ottaen Dragonlance saagan kirjat on jotain aivan mahtavaa
Niissä se maailma, ne henkilöt ja kaikki se
Olen itkenyt Dragonlanceja lukiessani melkein silmät päästäni, olen nauranut vatsani kipeäksi ja raivostunut niin paljon että on savu noussut korvista
Ne on jotain loistavaa, olen lukenut niitä jonkun 7, joten paljon on vielä luettavaa ^^

Mutta jos miettii muita kirjoja vielä...
Torey Haydenin kirjat on todella hyviä, tositarinat iskee aina, niin kamalia kun nuo tarinat ovatkin
Esimerkiksi Tiikerinlapsi tai Aavetyttö, karmeaa mutta niin koukuttavaa luettavaa

Ja yksi sarja mistä olen tykännyt valtavasti, on Universumin tomu
Eli siis Kultainen kompassi ja nämä
Riipaisevaa luettavaa

Ja sitten kysyit vielä parasta elokuvaa jonka olen nähnyt
En osaa yhtä nimetä, mutta olen tykännyt jokaikisesta Studio Ghiblin elokuvasta jonka olen nähnyt
Näin yhtään nimeämättä, juonet ovat niin värikkäitä mutta selviä, sivuhahmot loistavia, tarinat opettavia ja koskettavia
En oikeastaan tiedä mikä minua niissä niin paljon viehättää!
Ihania ovat silti :D
ps. Kattokaa Pom Poko!!

Niin, sekava ja huono vastaus hyvään kysymykseen ^^
Minun tapaistani, niin minun tapaistani!
Kiitos vielä sinulle Morjens, voit kysyä jotain lisääkin jos haluat :)