Sisarukseni

Minun apinalauma <3

Mulla on vaan kolme veljeä, voisin vähän esitellä heitä

eli,

Pikkuveli, 14vee
Minun pikku uutistoimisto, kertoo kaikki jutut ja juorut ku minä en porukoissa enää pyöri.
Silti tiedän ihan kaiken mitä siellä tapahtuu :D
Nuorisorikollinen, monessa liemessä keitetty laitoslapsi.
Kovin on rakas paketti, yhdessä ollaan koettu monta hyvää ja huonoa asiaa,
karattu kotoa ja taas tultu takasin.

Nuorempi isoveli, 27vee
Jos ilkeästi puhutaan niin tähän yksilöön mulla on ehkä kylmimmät välit.
Jos vertaa kahteen muuhun siis.
Kaikesta huolimatta tosi rakas, päästä varpaisiin saakka tatuoitu köriläs
joka on tehny minusta kaksinkertasen tädin ja vielä kumminkin.

Vanhin veikka, 31vee
Tämän kanssa ollaan tosi läheiset, äiti onkin joskus sanonu että meillä on symbioosi! :D
Auttaa joka tilanteessa, ainut kelle en pysty mököttämään.
Vieny minua joka paikkaan jo sillon ku olin pieni.
Porukan pelle, ikiteini ja tuntee lähes jokaisen min kaverin yhtä hyvin ku miä.
Tärkein <33

Sellaset velipojat mulla. Tietää että jos joskus tulee ongelmia niin vierellä seisoo noin 250 kiloa miestä. Ei mitän hätää siis! :D