Viikon vaikeimmat kokeet ohi, eli kemia ja bilsa.
Toivon syvästi ja paljon että se bilsa meni hyvin, kemian tiedän menneen huonosti

Mut nyt mulla on huoli, ongelma sekä ahdistus

Oon täällä aikasemminkin angstannu siitä kun mulla ei ole enää kavereita juurikaan
Noh, yks kaveri lupas tulla käymään tupakalla eilen, ja sit ku kysyin että aikooko se tulla, niin vastaus oli "ainii, unohin ihan kokonaan"

Noh, siinä sitten alkoi ärsyttää, ja tiesin hänen olevan kotonaan pikkuveljeni ja toisen kaverin kanssa
Kysyin että voitaisiinko me (=poikaystävä+minä) tulla käymään niin vastaus kuului "Iskä on kotona, muuten joo"

Mitä hemmettiä? Miten ne kaks sitte pysty siellä olemaan??!

Ja sitte tää kyseinen tyyppi oli päivittäny naamakirjaan jotain sellasta että "puhu vaan paskaa, teet musta kuuluisan! Kaupungin vihatuin, no minä!"
Nyt minuu sitte ahistaa että tarkottaako se minua? Ei se voi, koska kerroin tuntemuksistani vaan yhelle tyypille johon luotan enemmän ku itseeni

Eilen muutenkin päätin etten ota tähän tyyppiin enää yhteyttä, mitä nyt koulussa "pitää" nähä, mut en enempää
Ehkä se tajuaa, tai sitten ei
Selviääpä aineki miten upean yksipuolinen kaverisuhde meillä on

Min ei pitäs välittää jos se tollasia päivityksiä laittaa, mut ku oon aina tällänen. Minuu ahistaa jos joku on vihanen mulle, tai jos on edes sellanen mahdollisuus

Teidän kuitenki miltä tuntuu olla yks vihatuimpia ihmisiä tuttavapiirissä... -.-'

Ehkä tää tästä