Oon nyt ollu koko alkuviikon kipeenä, tänään on jo sen verran parempi olo että ajattelin vaivautua kouluun huomenna
Mulla on aina vaan kauhea paniikki ja omatunnontuskat sen jälkeen ku olen ollu pois
Eikä kolmessa päivässä niin paljon jälkeen voi jäädä, edes lukiossa

Mulla vaan on koko ajan käynissä sellanen operaatio kuin "Kadonneen motivaation metsästys"
Miä tiedän että koko blogi on tulvillaan min lukioängstejä, mutta pakko niitä on jonnekki purkaa
Sorry people

Noh, miä olen kipeä, minkäs sille mahtaa
Nyt pitää vaan yrittää pysytellä terveenä loppu jakson ajan

Miä oon vähän lueskellu tota tarinaa läpi, se on ehkä maailman sekavin ja epäloogisin, mut ei voi mitään
Sitä on kiva kirjottaa, ja julkasen sitä tänne että pysyn itsekin vähän kärryillä
Kommentit ois aina kivoja ^^

Onkohan mulla ollu kuumetta ku nyt on ihan hemmetin kuuma...
No joo, turha päivitys taas kerran :DD