Ei hemmetti mikä aamu...

Unohdin eilen illalla laittaa herätyksen kymmeneksi, no onneks kultu sitte heräs puol yhelttoist.
Siitä sitte hirveellä kiireellä kauppaan ostaa mulle tupakkaa ja sitte tänne meille että ehdin nähä äitin ennen ku se lähtee töihin.

No, ehin onneks nähä äitin, mut sitte tulikin kauhee kina.
Miä olin luvannu että teen tänään ruokaa, mut en ollu sanonu mitää aikaa.
Äiti alko räpättää siitä kuinka min pitää tehä ajoissa se ruoka ku isoveljellä ei oo rahaa ja se kuolee nälkään.
Ja mulla on menoa 12.30

Noh, onneks isoveli oli ihana ja käytti minut kaupassa vaikka sillä kiire olikin.
Sen vuoro oli tänään kuskata itsensä, kultu ja pari muuta jätkää pelaa sählyä niinku joka lauantai.

Nyt on jätkät pelaamassa sählyä ja miä kuuntelen ku Riki koira ulvoo taas olematonta yksinäisyyttään ja bulldog Sulo tuhisee vieressä.

Oon juonu varmaa liikaa kahvii ku mahaa koskee.

Koht pääsee onneks pois hetkeks tääl yhden koiran konsertista ja sittempä minä alankin tekemään Broileria Marengo !