Tässä pari päivää sitten tutustuttiin tosi mukavaan virolaiseen tyttöön joka on nyt viettänyt aikaa porukassamme

Minusta tämä henkilö on todella mukava ja hauska, ja hän vaan nauraa poikien idiooteille jutuille

Kuitenkin
Yks min kaveri on tosi ahdasmielinen uusia ihmisiä kohtaan, varsinkin jos ne on ulkomaalaisia
Kaverini on mulle tosi rakas, yksi rakkaimmista ihmisistä itseasiassa
Mut eilen mulla meinas mennä hermot

Hänellä ei mene kovin hyvin elämässä, mutta itsepä hän vaikeuttaa sitä kun ei tule toimeen kenekään kanssa
Olin eilen ihan raivoissani, kihisin vielä kotonakin
Mutta en suuttunut kaverille
Sanoin ihan nätisti että pitäisikö hänen olla hieman avoimempi muita kohtaan
Ei kuulemma ainakaan "virolaista lutkaa" kohtaan

Noh, minä pidän ystävästäni sekä uudesta virolaisesta tuttavuudesta ja se on minun mielipiteeni

Niin, ja sitten hieman iloisempiin asioihin!

Oon oikeesti nyt alkanu haluamaan niitä rottia
Mulla on ollu kaks aijemmin, mutta ne oli eläinkaupasta ostettuja ja vähän moniongelmaisia :S
Häkin ku kunnostais nii sit vois alkaa vähän mietiskelee itse elukoiden hankintaa... ^^

Oon vähän pöljä

Ja lähen nyt keräämään mustikoita ! :D