Mietinpä tässä että miksei ihminen ole koskaan tyytyväinen siihen mitä on?
Tai ainekaan minä en. Ja tiedän monta muutakin jotka eivät ole.

Jos on kesä, toivotaan että olisi talvi.
Ei olisi niin kuuma, eikä olisi ötököitä eikä ukkosta ja voisi lasketella ja mennä pulkkamäkeen.

Talvella valitetaan kuinka on kylmää ja pimeää. Ei voi edes uida tai ottaa aurinkoa.

Minä inhosin olla ylä-asteella, koska rehtori oli ihan kusipää.
Melkein kokonaiset kolme vuotta toivoin vain pääseväni kettuun sieltä.

Nyt mulla on kauhea ikävä sinne.
Kyllä sen rehtorin kesti jos yritti pysyä pois ongelmista.
Kaikkia kivoja opettajia on ikävä.

Inhoan lukiota. Se on aivan kamalaa.
Mut sen jälkeen odottaa vielä yliopisto.
Siellä varmasti kaipaan lukiota ihan älyttömästi.

Miksei voisi olla vaan tyytyväinen kaikkeen mitä on ja olla välittämättä siitä mitä ei ole?

Olen seurustellut kaksi vuotta ja rakastan poikaystävääni.
Silti välillä muistelen miten vapaata oli olla sinkku.
Ja jos olisin sinkku, haluaisin poikaystävän ja haikailisin sitä koko ajan.

Kyseenalaistan ja arvostelen aina kaiken.

paitsi yhden asian.

Lemmikkejäni arvostan todella paljon, enkä koskaan mieti millaista elämä olisi ilman niitä.
Sillä ilman niitä ei minulla olisi edes elämää.
Tietysti mietin koko ajan millaista olisi jos olisi se eläin tai tämä tai tuo...

Kylläpä on vaikeaa olla onnellinen !