Hyvää alkanutta vuotta 2011 rakkaat (olemattomat) lukijani ;}

Mulla ei uusi vuosi mennyt aivan niin kuin piti, joten nyt on vuorossa kamalaa avautumista.

Kaverin isä ei ollut kotona, joten kaverihan päätti kutsua ystävänsä juhlimaan uutta vuotta kotiinsa.
Ei hyvä juttu.
Mekin poikaystävän kanssa eksyimme sinne, päätimme vaan käydä katsomassa mikä meno.
Lopulta olinkin ihan räkäkännissä, kun kaikki tekivät minulle paukkuja ja muuta.
Nykyisin kun en oikein alkoholia käytä niin totta kai "Shiro on täällä, ANTAKAA SILLE JUOTAVAAA!"

Olisin tietysti aina voinut kieltäytyä, mutta olen idiootti.

No, kahden aikaan aamuyöllä kaverin äiti sitten paukkasi sinne ja talo tyhjeni melkoista vauhtia.
Minä ja poikaystävä jäimme vielä siivoamaan ja auttamaan sinne muiden lähdettyä.
Kaverin äiti heitti meidät poikaystävän kämpille, ja viisas jos olisin, olisin jäänytkin kotiin silloin.

Muttta ehei, minäpä halusin lähteä vielä ulos.

Samassa kuului viereisen talon rappukäytävästä hirveä kilinä ja helähtely.
Eräs idiootti ystäväni päätti mennä lasiovista lävitse.

Menimme auttamaan tämän tyttöystävää siivoamaan kauheaa sotkua
Paikalle ilmestyi myös muutamien vuosien takainen ihastukseni.
Hän ei koskaan lämmennyt minulle, olinhan minä 14 vuotias, hän jo 18.

Tukevasta kuosistani johtuen uskalsin mennä juttelemaan hänelle, ja mitä sainkaan selville!

Hän tuntee olevansa täysi nolla, ja puhui vain koko ajan siitä miten aikoo tappaa itsensä.
Minä yritin saada hänet muutamaan mielensä, mutta sydämeni halkesi luultavasti 8 osaan kun hän sanoi
"Sit ku saan ne vitun lääkkeet, niin vedän pään niin täyteen viinaa, otan min kissan viereen ja käyn sänkyyn makaamaan. Mikään ei ois hienompaa ku kuolla sillee että vika asia minkä kuulee, ois oman kissan kehräys."

Ja minä kun olin silloin joskus laitellut hänelle kaikkia tyhmiä viestejä mitä nyt ihastuneet pikkutytöt laittaa, niin hän sanoi etteivät ne olleet typeriä.

Hän sanoi haluavansa hautansa olevan sellaisella paikalla johon paistaa aina aurinko.
Lupasin omin käsin repiä joka ikisen varjostavan puun pois.

Miten niin nuori mies voi olla niin paskana?

Kiitos jos luitte koko sepustuksen.

Nyt vähän keventäviä kuvia.

 

 

 

 

Viimeisin aikaansaannokseni: Pitkä kärsäinen norsu!

Ihan suloinen kyllä ;D