Eka rakkaus

Hmm... Eka rakkauteni tais olla joskus muutama vuos taakse päin kun olin monta vuotta ihastunu yhteen poikaan.
Sitte alettiin viettää aikaa yhdessä, meillä oli samanlaisia mielenkiinnon kohteita ja kaikki vaikutti täydelliseltä.

En välittäny sen pojan saamista raivokohtauksista enkä siitä että se ei oikein pitäny min kavereista.

Oltiin yks kokonainen kesä yhdessä lähes päivittäin.

Sitte yks ilta tapahtu se mitä olin odottanu jo kauan, eli pussattiin.

Olin onneni kukkuloilla, leijalin pilvissä koko loppu päivän.
Joten pudotus oli aika kova kun seuraavana päivänä mulle kerrottiin että tämä kyseinen poika on alkanut seurustella toisen kanssa.

Puoleentoista vuoteen en puhunut tuolle pojalle, hädin tuskin edes katsoin häneen.

Mut ajalla on tapana parantaa syvätkin haavat, ja nykyään ollaan tosi hyviä kavereita.
Onhan välit vähän viilentyny, kun eri kouluissa ollaan ja eri kaveripiiritkin nykyään, mut just viikonloppuna häntä näin.

Kettuilen nykyäänkin hänelle siitä miten hän valitsi sen toisen tytön eikä minua, hän on useasti myöntänyt katuvansa sitä.

Mutta, olen iloinen että kaiken tämän jälkeen olemme edelleenkin todella läheisiä ystäviä. :)