Jotta tämä ei menis ihan plörinäksi, niin ajattelin itsekin tehdä yhen tälläsen haasteen, tää on just tää perus mikä kaikilla on,
eli ekana on tietenkin vuorossa

Esittele itsesi

Niin joo, heipä hei sitten vaan, minä olen Shiro.

Muiden silmissä avulias, aina valmis auttamaan, kiltti ja aina heikompien puolella.
Osaa kuulemma sanoa oikeat sanat oikeassa kohdassa.

Minä olen se joka puollustaa kaikkia muita ja kuuntelen niiden huolia ja ongelmia.

Oikeasti olen ahdistunut ja muutoksen pelkoinen ihminen joka muiden auttamisella yrittää pitää oman kurjan elämänsä kasassa.

Vihaan koulua mutta yritän opiskella jotta saisin haluamani ammatin.

Rakastan eläimiä, ja kuten moni tätä blogia mahdollisesti lukeva tietääkin, on minulla lemmikkejä melkoinen lauma.

Suutun helposti mutta en ole kovin pitkävihainen.
Olen muutenkin tempperamenttinen enkä osaa olla ikinä hiljaa.

Sellanen örvelö täällä naputtaa! :)