Minä ainakin olen, ja vielä pahimmasta päästä!

Miltäs tämä kuullostaa?

Luova visualisointi tarkoittaa luontaisen kuvittelukyvyn tietoista käyttöä.
Se perustuu siihen luonnonlakiin, että jokaista tapahtumaa edeltää aina jokin ajatus tai mielikuva.
Ajatuksistamme ja mielikuvistamme riippuu, millaisiksi elämämme tapahtumat muodostuvat.
Luovan visualisoinnin avulla voimme vaikuttaa ratkaisevasti elämämme kulkuun - terveyteemme, ihmissuhteisiimme, työhömme, kehitykseemme - mihin vain itse haluamme.
Opetuksessa, terveydenhuollossa, urheilussa ja kaupan alalla saadaan jatkuvasti hyviä tuloksia käyttämällä luovaa visualisointia.
Kirjassa on runsaasti harjoituksia, joiden avulla voit vähitellen tulla luovan visualisoinnin mestariksi
ja saada katkeamattoman yhteyden sinne, mistä elämäsi viisaus kumpuaa - omaan sisimpääsi.

Tämä on takakannen teksti kirjasta Luova visualisointi, jonka on kirjoittanut Shakti Gawain.

Ja kuten ehkä muistatte, ostin tuon kirjan muutama päivä sitten.
Tänään aamulla sain luettua sen läpi, ja mikä aarre se onkaan!

Se sopii ihan joka ihmiselle, siinä ei korosteta valtavasti mitään uskontoa tai muuta
Minulle pelkästään kirjan lukeminen avarsi jo useita asioita

Ehkä min elämä on ollu hieman kurjaa, koska olen aina ajatellut niin?

Suosittelen luettavaksi jokaiselle joka haluaa tavalla tai toisella parantaa elämäänsä :)

Niin, ja sitten hieman muihin asioihin

Tänään oli kokeiden palautuspäivä, eikä kaikki mennykkään niin päin persettä kun luulin!
Olin ihan paniikissa että uusintaan menee kaikki, pessimisti kun olen

Kuitenkin, koenumerot oli seuraavanlaisia:

Enkku 7+
-Ihan perus enkkua multa, kasin tasoa olen yleensä, mut nyt on lähteny menee vähän alas
 Kakkosella sitte parempaa peliin :)
Matikka 8-
-Meinasin kusta housuun!! Oon viimeks saanu matikasta kasilla alkavan numeron vissii kutos luokalla
 Kannatti harjotella kun mielenköyhä, ainakin tiedän tulevaisuudessa että jopa minulla on mahdollisuus saada hyvä arvosana
Terveystieto 8-
-Aika perus, tosin meidän ulkomaalaistaustaisella opettajalla on hieman mielenkiintoset arvosteluperusteet, joten eiköhän tää
 numero tullu ihan sillä perusteella kun se on opettanu minuu ylä-asteellakin... ^^
Kemia 6+
-MIÄ PÄÄSIN LÄPI!! Enkä edes rajaa hipoen niinku yleensä, olisin ollu ilonen ja viis miinuksesta, mutta minäpä sainkin kuus plussan!!
Filosoifa 6+
-Noh, sillä lukemisella ja tuntiaktiivisuudella ihan hyvä numero :DD

Sellanen, saas nähä millanen totari huomen napsahtaa ^^