Heipä hei kaikki karvaiset ja karvattomat ystäväni!

Koulua oli ja koulua meni. Suht nopea päivä taas, ruotsin opettajakin on palannut sairaslomaltaan niin ei tarvitse mitään yyberärsyttäviä sijaisia katella.
Mulla oli tänään hammaslääkäri, tai tosin vaan kuvaus, ja sieltähän selvis että jo olemassa olevan neljän viisaudenhampaan lisäksi sinne on tulossa vielä viideskin. -.-'
Voi hapankorppu sanon minä!

Olin rohkea ja outo ja pääni on sekaisin.
Minulla on ollut jo pidempään sellainen häilyvä tunne että haluaisin suudella ex-poikaystävääni vielä kerran, ja pari yötä sitten näin unta että tein niin.
Siitä tiesin että minun on tehtävä se tai en saa mielenrauhaa.

No, minä kerroin tästä exälleni ja hän oli vain imarreltu.
Uskaltauduin myös kertomaan siitä nykyiselle kullalleni (jolla on ollut taipumuksia aivan valtavaan mustasukkaisuuteen) ja itseasiassa hän otti asian hyvin.
Joten saan kerran vielä tietää miltä sekin tuntuu...

Ihmetyyppi minäkin olen!

Mutta nyt lähden koiran kanssa lenkille ja sitten voisin ehkä jopa harkita tekeväni läksyt.

Jos jaksan....