Hei ihan oikeesti?

Juuu, kyllä haluan biologiksi, haluan sitä tosi paljon, ja oon valmis tekemään töitä sen eteenkin.
Mut ku se tuntuu melko kaukaselle motivoidakseen minuu tarpeeksi.

Mulla menee järki tän koulun kanssa.
Tiedän, sitä on enää muutama hassu päivä jäljellä, MUTTA SILTI!

Miä en ole luonnostani hyvä koulussa, niinku tosi moni muu.
Enkä kyllä ole sellanenkaan joka jaksaa kahlata koulukirjoja vielä monta tuntia läpi koulun jälkeenkin!
Mulla on muutakin elämää! Ei paljon huvita seittemän tunnin koulupäivän jälkeen enää tehdä mitään siihen laitokseen liittyvää.

Ja koska olen meidän perheestä ainut joka on ollut lukiossa, nii minusta tuntuu että multa odotetaan ihan liikaa.
Onhan se kiva ku kannan välitotareiden muodossa kotiin vitosia ja kutosia. Saattaapa joku matikan nelonenkin siellä pällistellä.

Minä kyseenalaistan usein monet asiat, joten tuntuu omassa pienessä päässä aika turhalle opiskella jotain runoanalyysin kirjottamista kun minusta on kuitenkin tulossa se biologi!!
Niin joojoooo, lukiohan on yleissivistävä. Inhoan tota sanaakin!

Koeviikko kolkuttelee ovella, ja siellä on niin paskoja aineita että voi vittu.

EN JAKSA!!!